Subject: Tartu Kammivabrik üritus 11.10
From: Märt Mägi <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Cc: Keit Tõldsepp <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Oct 2024 13:13:40 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Korraldan 11.10 Tartu Kammivabrikus üritust ja taotlen toimumiseks Teie 
luba. Sellega seoses vestlesin täna telefonitsi inspektor Keit Tõldsepp’aga 
ning väljendasin oma muret, et kahjuks nimetatud asukohaga oli meil pisike 
infosulg ning sain alles hiljuti teada, et iga ürituse jaoks tuleb 
korraldajal endal luba taotleda.

Küll aga tean, et Kammivabrikus toimuvad pidevalt suuremad sündmused, seega 
loodan, et õnnestub kiirkorras luba siiski taotleda. Hetkel on kõik 
ettevalmistused juba tehtud ning omajagu pileteid ka müüdud.

Lisasin manusesse evakuatsiooniplaani, mis ilmselt on teil ka varasematest 
kordadest olemas, kuid lisasin juurde, kuhu planeerime lava ja baari.

- ootame ca 1200 külastajat
- ürituse avalik aeg 23:00 - 05:00 (ettevalmistused kestavad pikemalt)
- palgatud turvafirma: Ares Security, turvaülem Dmitri Motšikin / +372 5683 
6040
- manuses evakuatsiooniplaan

Küsimuste korral vastan meeleldi!

Best

Märt Mägi
+372 53404123
[email-masked] <mailto:[email-masked]>